Доклад за цената на хомофобията в България ще бъде представен на бизнес форума на София Прайд
Доклад за цената на хомофобията в България ще бъде представен на бизнес форума на София Прайд
Второто издание на бизнес форума по повод София Прайд ще постави фокус на темата „Икономика на включването“. На събитието, което ще се проведе на 13 юни 2024 г. в Гранд хотел Милениум в София, ще бъде представен доклад на Института за пазарна икономика, оценяващ негативното влияние на хомофобията върху икономическото развитие на България.
Сред гостите на събитието ще има представители и експерти, които са част от едни от най-големите компании в света – Booking.com, Hyatt, Hilton, Siteground, IBM, Commerzbank и други.
„Щастливи сме, че за втора поредна година ще организираме бизнес форума на София Прайд. Темата тази година е много важна за всеки един работодател в България. Икономиката на включването доказано има положителен ефект върху икономическия растеж, а нашите експерти ще споделят своя опит и знания за създаването на включваща работна среда и за насърчаването на социалните промени чрез корпоративно ангажиране.”, споделя Симеон Василев от фондация GLAS.
Бизнес форумът е организиран от Фондация GLAS и Work It OUT. Полудневният форум е насочен към компаниите, които се ангажират да създават разнообразни и включващи среди. Събитието ще се проведе на английски език, а желаещите да присъстват могат да се регистрират чрез специална платформа.