ПРАВИЛА НА ПРОМОЦИОНАЛНА МЕХАНИКА НА HYATT REGENCY SOFIA И ФОНДАЦИЯ ГЛАС-БЪЛГАРИЯ
ПРАВИЛА НА ПРОМОЦИОНАЛНА МЕХАНИКА НА HYATT REGENCY SOFIA И ФОНДАЦИЯ ГЛАС-БЪЛГАРИЯ
1. ОРГАНИЗАТОР
1.1. Промоционалната механика за спечелване на награда (наричана по-долу за краткост „ Промоционалната механика”/“Механиката“), осигурена от „Тера Тур Риджънси“ ЕООД – собственик на Hyatt Regency Sofia (наричан по-долу за краткост „Hyatt Regency Sofia“) се реализира под ръководството на фондация ГЛАС-България.
1.2 Промоционалната механиката се провежда и организира от ГЛАС-България, регистрирано с ЕИК 176813274, адрес: ул. Цар Симеон 202, („Организатор”). Hyatt Regency Sofia не е Организатор на Промоционалната механика, като не носи отговорност спрямо държавни институции, физически и юридически лица, в това число спрямо участниците в Механиката, във връзка с условията за участие и механизмите в нея. По всякакви въпроси, свързани с участието в Механиката, участниците следва да се обръщат към Организатора.
1.3. Промоционалната механика се провежда съгласно условията на настоящите Правила („Общи условия“).
2. ПРАВИЛА НА ПРОМОЦИОНАЛНАТА МЕХАНИКА
2.1. Участниците в Промоционалната механиката са длъжни да спазват условията и разпоредбите на описаните по-долу правила.
2.2. Правилата са изготвени съгласно изискванията на българското законодателство и ще бъдат публикувани на www.glasfoundation.bg за целия период на Промоционалната механика.
2.3. Организаторът си запазва правото да променя или допълва официалните правила на Кампанията, като промените влизат в сила след публикуване на сайта www.glasfoundation.bg
2.4. В случай че участник не е съгласен с Правилата, участникът следва да преустанови участието си в Промоционалната механика. Преустановяването участието в Промоционалната кампания се извършва с изрично писмено заявление, отправено до Организатора на следния електронен адрес: help@glasfoundation.bg
3. СРОК И ТЕРИТОРИЯ НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОМОЦИОНАЛНАТА МЕХАНИКА
3.1. Промоционалната механика се провежда изцяло в социалната медия Инстаграм с електронен адрес: www.instagram.com
3.2. Промоционалната механика влиза в сила от датата на обявяването й и е валидна 30 календарни дни след нея.
4. ПРАВО НА УЧАСТИЕ
4.1. В Промоционалната механика участва всяко физическо лице, навършило пълнолетие, и изпълнило правилно правилата на “Механиката”
4.2. Служителите на Организатора, негови дъщерни дружества, филиали, участващи в организирането и провеждането на Промоционалната кампания, както и членове на техните семейства (деца и съпрузи), не могат да участват в Промоционалната механика.
4.3. Организаторът има право по своя преценка и без предизвестие да изключи участник от Промоционалната механика, включително, но не само, ако не отговаря на условията за участие, посочени в настоящите Общи условия и/или ако наруши някое от правилата на Промоционалната механика.
5. МЕХАНИЗЪМ
5.1. В промоционалната механика участва всеки, който е последвал страниците на Hyatt Regency Sofia, Sofia Pride и GLAS Foundation в социалната медия Instagram.
5.2 Отбелязал е в коментар, под оригиналния пост с “@” човекът, с който иска да сподели двете нощувки
5.3 Споделил е постът на стори и е отбелязал с @ и трите страници: Hyatt Regency Sofia, Sofia Pride и GLAS Foundation в Instagram
5.4. Представител на организатора изтегля на случаен принцип чрез приложение един от печелившите
5.5. След изтеглянето на печелившия, той/тя подписва декларация, с която се съгласява да предостави данните си на Организатора, Агенцията и туристическата агенция, организираща пътуването.
5.6 Агенцията, в качеството си на администратор на наградите и съдействаща страна на Организацията, се свързва с победителите, относно условията за получаване на наградите.
6. ОПИСАНИЕ НА НАГРАДИТЕ. ТЕГЛЕНЕ.
6.1. Наградата в Промоционалната механика е една на брой.
6.2. Наградата представлява 2 безплатни нощувки за двама души в Hyatt Regency Sofia с включена закуска
6.3 Наградата не включва самолетни билети
6.4. Печелившият се изтегля от Организатора ГЛАС-България фондация посредством електронно приложение за изтегляне на награди след официалният срок на приключване на Промоционалната механика
6.5. Ако печелившият не отговаря на условията, Организатора си запазва правото да изтегли 2 допълнителни резерви, които отново подписват декларация за съгласие за предоставяне на личните им данни.
6.6. В срок до 10 работни дни от изтегляне на печелившите участници Организатора изпраща до печелившия участник съобщение посредством електронна поща. В рамките на 2 работни дни след изпращане на съобщението, Агенцията се свързва с печелившия и чрез телефонно обаждане. В случай че в срок от 10 работни дни, считано от последния опит за контакт от страна на Агенцията, печелившият участник не се е свързал с него или изрично откаже да получи наградата си, участникът губи правото си да получи награда, като възможността за получаване на награда се предоставя на следващия по ред от допълнително изтеглените резервни участници.
6.7. Наградата се предоставя, след като печелившият участник потвърди желанието си да получи наградата.
6.8. Печелившият участник получава по имейл подробна информация за това как може да се възползва от наградата си.
6.9. Печелившият няма право да предотстъпва наградата си на друго физическо лице
7. ДЕКЛАРИРАНЕ НА НАГРАДИТЕ ПО ЗАКОНА ЗА ДАНЪЦИТЕ ВЪРХУ ДОХОДИТЕ НА ФИЗИЧЕСКИТЕ ЛИЦА
7.1. Съгласно чл. 13, ал. 1, т. 21 на Закона за данъците върху доходите на физическите лица (ЗДДФЛ), предметни награди на стойност над 100,00 лева са облагаем доход за физическото лице, което ги получава.
7.2. В Промоционалната механика се предоставят награди на стойност над 100,00 лева.
7.3. Предоставените награди съгласно чл. 8, ал. 6, т. 2 от Закона за данъците върху доходите на физическите лица (ЗДДФЛ), и респективно ал. 12, ако наградата е придобита от местно физическо лице по смисъла на чл. 4 от ЗДДФЛ, представляват доход с източник чужбина.
7.3.1. Печелившите участници имат ангажимент да:
7.3.1.1. Декларират получената награда в ГДД по чл. 50 от ЗДДФЛ за съответната година – Приложение № 8
7.3.1.2. Се самообложат с окончателен данък 10 на сто върху брутната сума на наградата (чл. 46, ал. 1 от ЗДДФЛ);
7.3.1.3. Внасянето на данъка в съответния срок ще бъде осъществено за сметка на ………. от …………… по сметката на компетентния офис на НАП по постоянен адрес на печелившия, по ЕГН и три имена на печелившите в размер на 10 на сто върху брутната сума на наградата.
8. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
8.1. Hyatt Regency Sofia и фондация Глас-България нямат достъп до и не получава лични данни на Участници в Промоционалната механика по повод осъществяване на същата, с изключение данните на победителя
8.2. Участниците се съгласяват, че доброволно предоставят необходимите лични данни за изпълнение на задълженията по т. 7.3.1.3 на фондация Глас-България, като тя се задължава да полага дължимата грижа за законосъобразното обработване на личните данни на Участниците, при стриктно прилагане на минимално необходимите и дължими мерки за сигурност съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година и Закона за защита на личните данни.
9. ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОМОЦИОНАЛНАТА МЕХАНИКА
9.1. Организаторът и Hyatt Regency Sofia имат неотменимо право да прекратят Промоционалната кампания по всяко време, без значение от причината. В тези случаи на участниците не се дължи компенсация.
10. ОТГОВОРНОСТ
10.1. Организаторът и/или Hyatt Regency Sofia не отговарят и не могат да бъдат привлечени като страна по съдебни дела, свързани с невъзможност за ползване на наградата, настъпила поради независещи от него причини.
10.2. Организаторът и/или Hyatt Regency Sofia не се задължават да водят кореспонденция за непечеливши претенции, които възникват след действителното раздаване на наградите.
10.3. Организаторът и/или Hyatt Regency Sofia не носят отговорност за технически проблеми, свързани с участие в Кампанията, в случай че не са по вина на Организатора и/или Hyatt Regency Sofia.
10.4. Организаторът и/или Hyatt Regency Sofia не носят отговорност и няма да дължат каквото и да е обезщетение при неправомерно използване на лични данни при участие в Кампанията.
11. СПОРОВЕ
11.1. Всички спорове, възникнали между Организатора и участниците в Промоционалната механика, ще бъдат уреждани по взаимно съгласие. В случай че това не е възможно, страните имат право да отнесат спора пред компетентния български съд в град София по законите на Република България.
Участник трябва да изпрати оспорването до 3 дни от крайната дата на Промоционалната механика на посочения имейл адрес в т.2.4. След тази дата оспорвания няма да бъдат разглеждани.
Контакти с Организатора: help@glasfoundation.bg